-be happy-

Alla inlägg under mars 2012

Av Felicia - 12 mars 2012 21:57


Ni har kanske sett de här fotona, men det är ifrån min och denushas photoshoot i lördags:

TEMA-Svart Vs. Vitt

   


 
  Vad tycks? 

Av Felicia - 12 mars 2012 16:13

Okej just nu är jag rätt sur.

eller inte egentligen, för just nu är allt som det borde vara. 

Men jag är sur på alla ni som är så förbaskat taskiga mot folk. Jag kan inte fatta hur folk kan gå ifrån att vara snälla gulliga människor till f*cktards. Jag förstår mig inte på hur man tänker.

Hur i hela friden kan det va så svårt att vara snäll mot folk?


Jag har aldrig velat vara elak mot någon, för jag tycker att även om man har sina downs, så förtjänar alla att behandlas bra. Men nu vet jag inte längre, för efter att ha fått så mycke skit o efter att ens vänner fått det så vet jag inte om jag har nån lust att behandla dessa personer på ett bra sätt. Jag blir bara så himla irriterad. 


Dock har jag så många fina vänner som jag verkligen älskar! De gör mig alltid glad och de accepterar mig för den jag är.

Jag bryr mig faktiskt aldrig längre om vad människor tycker om mig, men visst reagerar man ju lite. Jag har aldrig smink i skolan och ser säkert helt gomorron ut nuförtiden, men åh vad det är skönt.


Du kanske tycker att jag är ful eller konstig eller dålig, men VAD TUSAN HAR JAG GJORT ER? snälla, nästa gång ni funderar på att snacka skit om mig så skulle jag verkligen bli JÄTTEglad om ni sa det till mig direkt istället. för allt kommer fram ändå

Jag mår inte dåligt eller nått och det är inget alvarligt som hänt. men jag behövde skriva ner mina tankar.
 


 

 Jag ber inte att ni ska gilla mig, inte alls, för jag är långt ifrån perfekt. det enda jag ber er om är att sluta snacka skit bakom min rygg och istället säga det right to my face och gärna förklara vad jag har gjort mot er.


tack o hej leverpastej :)

   VÄLKOMMEN! 

 

         GLÖM INTE ATT:

         -kommentera  

         -fråga

         -följ  

         -gilla

          

 

Sök i bloggen

Presentation


Read and enjoy

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha med på min blogg?
 videoblogg
 mer bilder
 dagens outfit (flash n snap)
 dagens låt
 veckans blogg
 inlägg om naglar
 smink
 sport
 redigering av bilder
 frågestund
 ny design
 bloppis
 '30 dagar av mig'
 annat (kommentera det)

Kategorier

 

Översätt min blogg

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Skriv i min lGästbok

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards