-be happy-

Alla inlägg under november 2011

Av Felicia - 17 november 2011 21:16

ingen uppdatering mer idag. har lixom inte tid över huvudtaget! 

måste bli klar med min arthistory powerpoint tills imorn kl 13:00 annars blir det en varning och F i slutbetyg... fick ju min tredje varning idag så får inte få en till för kommer säkert bli kallad på kvarsittning snart.. sucks to be me. Så ska försöka avstå från facebook o bloggen...


anyway, hade precis träning. gick faktiskt bra trots mina 76928701298 st hostattacker och kramper o huvudvärkar. haha, men jag kämpar på!  


om ni undrar varför det är dåligt med nagelupdates är det för att jag somsagt har rätt mycket just nu och mår rätt käässs.


Nu ska jag trycka på ctrl + w och ni borde INTE göra detsamma. utan kommentera nått seeen kan ni klicka!  


vi höres o seres



Av Felicia - 17 november 2011 09:11

sitter i NOdatasalen o har lektion. håller på att göra våran bridgehistory essay. sucks to  be us.


nemen om ni vill ha lite skoj kan ni ju checka in på dessa bloggar o slänga in nån kommentar:


http://www.deepikadenushaa.blogspot.com/


http://liforsen.blogg.se/


http://ulrikaschildt.blogg.se/


http://emiliaawrosen.blogg.se/


CHECKA CHECKA CHECKA


aja, bye for now



Av Felicia - 16 november 2011 21:24



En snabb design på endast tummen som jag gjorde härom dan. Pikachu    

Av Felicia - 16 november 2011 21:18

KOM IHÅG ATT SVARA PÅ MIN FRÅGA PÅ BLOGGENS VÄNSTERSIDA! om ni gör det så hjälper ni mig att improva bloggen!   

Av Felicia - 16 november 2011 20:52

undra om jag dör?

nej men ojojoj.. ja, jag är lite rädd.

Av Felicia - 16 november 2011 20:23

                     

Av Felicia - 16 november 2011 18:35

jo ja, jag vet att min uppdatering är som den är. men bloggen är mine o jag bloggar när jag har tid. 

plus att det går typ inte att blogga från ipaden o jag sitter sällan vid datorn så thats why. men jag hoppas på laptopen till jul så då blir det bättre.


Hallihallå! 

idag är jag inte jätteglad. mår skit rent ut sagt.     

nejdå, men hostar som en dåre, kramp i hela kroppen, sprängande huvudvärk så fort jag rör på mig o en till sak som jag inte kan nämna än. 

Vill egentligen vara hemma från skolan men duktig som jag är så har jag inte varit borta från skolan av sjuklig anledning sen 1an.   DUKTIGT VA?? är typ aldrig sjuk. o nu bara för att jag absolut inte får vara borta från skolan så såklart blir jag sjuk. fast det smittar ju inte så därför är det bara att pallra sig iväg till skolan.

Men Om jag inte svarar på sms är det därför, orkar helt enkelt inte. 


varför jag inte får vara borta berättar jag nog snart.  

men just nu så sitter jag ensam hemma o försöker bli klar med min arthistory powerpoint. går väl sådär. 


aja, catch up with ya latero


Av Felicia - 13 november 2011 22:47

bollrullningen gick bra, LVC vann Wihoo.

Nu har jag mest ba chillat och googlat julklappar till min önskelista. ååh, julen är jag faktiskt jättetaggad till! det får bli något julinlägg nån gång då jag skriver nått fint, eller?   

kan ju annars säga att MacBook Air/Pro finns med på min lista. Någon som vet vilken som är bäst? Skulle vara jättesnällt!  


nemen, det är skola imorn så måste sova nu! men vi höres o seres    

   VÄLKOMMEN! 

 

         GLÖM INTE ATT:

         -kommentera  

         -fråga

         -följ  

         -gilla

          

 

Sök i bloggen

Presentation


Read and enjoy

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha med på min blogg?
 videoblogg
 mer bilder
 dagens outfit (flash n snap)
 dagens låt
 veckans blogg
 inlägg om naglar
 smink
 sport
 redigering av bilder
 frågestund
 ny design
 bloppis
 '30 dagar av mig'
 annat (kommentera det)

Kategorier

 

Översätt min blogg

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Skriv i min lGästbok

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards