-be happy-

Alla inlägg under juni 2011

Av Felicia - 20 juni 2011 12:33

Jahapp, då sitter jag i morgonrock i köket och käkar tunnbrödsmackor och grekisk sallad från igår. Min brunch. Kom på att klockan är halv 1 och jag vakna typ nyss o har bara duschat? Inte bra felicia, inte bra! Haha fast det är ju lov så who cares? Anyway, vädret ser ju ut att vara lite bättre idag till skillnad från i helgen. Och det var då som solen behövdes! I stället så öste regnet ner och jag frös och hade sand ÖVERALLT! ush, men trots det var det faktiskt rätt så kul på SWEDISH BEACH TOUR. Fick supergulliga blommor som tack för hjälpen, hihi. Träffade även massa nytt folk som man lärde känna och det gillas ju alltid!Egentligen skulle jag varit på Beach Camp idag men sov ju rätt länge så pallade helt enkelt inte. Får bli att jag kanske går dit imorn eller nått. Det är trots allt ett dagläger i trädgårdsföreningen så man ba "hey, what did you expect?" haha.Nemen,nu får jag nog gå o byta om o börja kolla över packningen. Drar ju till Italien på torsdag! Och javet, var ju där i påskas, men vi kände för att åka tillbaka. O denna gången blir det ju inte skidor utan vi ska bila där. Fast problemet är att det ända vi har bokat är flyget dit och våran bil vi ska ha. Inget annat, inte hotell, inte nånting... Vi har bara planerat lite vart vi vill, sen får vi se vad som händer! Spännande? såklart,men oxå lite jobbigt;) vad tycker ni? Kanske ska vi även kolla på lite hus/lägenheter vi ska köpa där nere. Vi skippade spanien så nu är det Italien som gäller:p Ojoj, långt inlägg utan bilder eller nått. Måste verkligen ha en laptop!! Är även snart klar med designen och kan även då göra bloggen 'officiell' haha! Bye bitches!

Av Felicia - 18 juni 2011 00:17

Klockan visar 00:33. Dags att sova enligt hugo i allefall. Är inte jättetrött men finns typ inget kul längre att göra... Så ne, ska ju upp o jobba i morn så godnatt alla ni som inte i läser min blogg (efter som att den inte är officiell, förutom Li och Sara som listat ut den...). Ja, det känns fsktiskt rätt meningslöst att blogga när ingen vet om den, fast den är ju inte alls klar så, thats why:) menmen, sov gott och dröm sött!

Av Felicia - 17 juni 2011 21:37

Jepp, då var första dagen på SWEDISH BEACH TOUR avklarad. Gick faktiskt rätt bra trots att det spöregna och var första gången. Men det var kul, plus att vi fick ta hur måmga risifrutti som helst! Fanns att provsmaka de nya 'smoothiesmakerna' som enligt mig faktiskt var rätt så halvkass. Det var inte så stor skillnad som Jag trott, bara lite rinnigare och med mer kärnor som lätt fastnar i tänderna. Nedu, det blir en diss för mig där azz. Nu blir det för mig att dunsta ner i soffan framför nån bra film och mysa i min svinsköna rosa Halfpiece. Hoppas ni njuter av lovet, puss

Av Felicia - 16 juni 2011 15:39

Har badat i badkaret i typ en timma och sen kom mammi med mat från max( typisk lovmat för oss) som jag hon och min bror satt och åt förut. Provade ävn mina nyinköpta solglasögon från H&M som faktiskt Sitter sjukt bra! Var dags för ett par pilotbrillor. Nu ska jag nog slå på laptopen, nä datorn så att jag kan fixa headern o sånt. Jag hoppas verkligen att jag får en mac som jag kan ha, för nu har jag inga bilder och det är anledningen till att jag aldrig lägger ut bilder.. Ni får förlåta mig! Peace

Av Felicia - 16 juni 2011 13:13

Yes, då är sommarlovet äntligen här! Som man har längtat. Fast grejen är den att nu när det Är här så känns det verkligen inte som det. Det är mulet ute och jag sitter o fryser i mjukiskläder och ruffsigt hår. Inte direkt som bilden man har om sommaren; sena kvällar, doften av färska jordgubbar, shorts och bikini o ja, allt det där. Nedu, nu tycker jag allt att det borde ändras! Ska faktiskt snart till bästa Angelina och se på PotC (vårat namn för pirets of the caribien) med fina Stina. De två går inte att beskriva vad jag tycker o de, har miljarders av minnen med både skratt och tårar. Tjejer, ni är mitt allt. Hade tänkt dra in till stan och aktivera bankkortet (har äntligen fått ett nytt efter att jag blev rånad) men pallade helt enkelt inte. Så tror jag tar det imorn när jag ska jobba på Beach Volleyboll Tour i helgen. Kommer alltså finnas på trädgårdstorget fredag till söndag. Ska bli grymt! Får ju gratis kläder och mat som tack. Nu ska jag dra in i duschen och sen fixa mig. Och om ni undrar SÅ JOBBAR JAG MED DESIGNEN OCH UPPLADDNINGEN AV BILDER, FÖRSÖKER FÅ DET ATT FUNGERA FRÅN IPADEN. Dust!

   VÄLKOMMEN! 

 

         GLÖM INTE ATT:

         -kommentera  

         -fråga

         -följ  

         -gilla

          

 

Sök i bloggen

Presentation


Read and enjoy

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha med på min blogg?
 videoblogg
 mer bilder
 dagens outfit (flash n snap)
 dagens låt
 veckans blogg
 inlägg om naglar
 smink
 sport
 redigering av bilder
 frågestund
 ny design
 bloppis
 '30 dagar av mig'
 annat (kommentera det)

Kategorier

 

Översätt min blogg

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Skriv i min lGästbok

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards