-be happy-

Alla inlägg under maj 2011

Av Felicia - 12 maj 2011 19:34

Hejhej,Just nu är mormor o morfar här. Vi ser på tv o mormor stryker. Jag har lirat gitarr hela eftermiddan, skrivit på min låt o sånt. Lärde morfar D-ackord :) Ush, jag hatar verkligen när livet börjar ta slut. Morfar är över 80 och det märks att det börjar lida mot slutet för han vägrar äta, motionera och han har börjat blivit tjurig... Han svor FLERA gånger, och han har ALDRIG svurit! Aja, det är väl bara att börja vänja sig, hoppas bara att de får fira sin 50de bröllopsdag om ett år! Nu ska jag inte deppa mer. Nu blir det att äta is, försöka få in bilder på mina nageldesigner och sen senare ikväll se på eurovision song contest:)Take care honeys,Felicia

Av Felicia - 10 maj 2011 20:45

Hejsanhejsan! Just nu ligger jag som pippi i min säng och totaldeckar! Det är sjukt varmt och jag är helt sandig efter min volleybollträning i trädgårdsföreningen. Jag måste verkligen duscha nu, fast jag ligger och funderar på om jag ska tvätta håret idag eller imorn bitti. Om jag tättar i kväll är det risk att jag somnar ned blött hår och vaknar med afro som vägras tas ner... Men i morron kanske jag är för trött för att gå upp? Just nu skulle jag faktiskt kunna sova på dirren, men har sand i hela BHn o ja... Aja, ska försöka fixa lite med bloggen och kanske lägga upp alla mina nageldesigner. Vi får väl se? Vad som än händer så MÅSTE jag måla naglarna och läsa Oliver Twist som vi har i läxa.Tjingeling, take care

   VÄLKOMMEN! 

 

         GLÖM INTE ATT:

         -kommentera  

         -fråga

         -följ  

         -gilla

          

 

Sök i bloggen

Presentation


Read and enjoy

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha med på min blogg?
 videoblogg
 mer bilder
 dagens outfit (flash n snap)
 dagens låt
 veckans blogg
 inlägg om naglar
 smink
 sport
 redigering av bilder
 frågestund
 ny design
 bloppis
 '30 dagar av mig'
 annat (kommentera det)

Kategorier

 

Översätt min blogg

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Skriv i min lGästbok

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards