-be happy-

Alla inlägg under december 2011

Av Felicia - 28 december 2011 23:45

Bara så ni vet, kommer vara borta tills på söndag o nyårspartaja o har inget internet så ja, det blir nog inget mer från mig på ett tag.


GNATTIGNATTTI


 

 

 

 hehe, sorry Stajna   






Av Felicia - 28 december 2011 22:49

Yo mama!

Nu sitter jag med Stina hemma hos MoM.

Resan hit gick toppen o sen har vi målat naglarna i typ tre timmar... men jag faila typ hela tiden så ah, that's why.

Sen har vi ätit en hel ben&Jerrys, popcorn, cola, chips o godis muuums! nemen vi försöker tagga inför UNITE12 imorn! Det kommer nog bli megagrymt! 

Anyway, nu ska vi nog slagga för att orka upp imorn o fixa allt innan.

Ciao bellas



 ni kan se våra naglar på nån bild

                                

vi tänkte söka till topmodels 2012

Av Felicia - 26 december 2011 23:46



 Visst är den fin? 

jovars, det tyckte vi med. tills vi upptäckte att det inte var en gran utan en jugoslavisk bergsen

den har åkt ända från jugoslavien! så inte konstigt att den barrar så mycket, den höggs typ i sömras! F.A.I.L   



 

Av Felicia - 26 december 2011 23:07

efter att släkten åkt hem på julafton i lördags så fanns det två paket kvar. ett till mig o ett till william.

Mamma ba: okej, nu ska vi köra en lek; man ska öppna så fort som möjligt medan pappa filmar.


O vi ba, okej, no big deal.

Så vi börja att slita upp paketen tills vi fick tag i innehållet. En biljett.

Jag lovar, hjärtat banka lite faktiskt medan jag kolla på den o försökte att fatta vad det var.

Men sen, förstod jag; Det var en biljett till den 5e Januari! ååååh vad jag blev glad! Jag var helt speechless! Men jag tänker inte avslöja vad det sto på biljetten än. hehe


men det jag ville säga var att jag trodde att jag skulle va hemma typ hela lovet, men nope! så vare visst inte. därför kommer det inte heller bli så mycke updates..


aja, stay updated om ni vill veta varför  

     


Piece out!


...hahaha get it? One piece- peace out!  

Av Felicia - 26 december 2011 23:00

jahapp. nu är julen över. Känns det bra? usch, jag tycker att det är så synd att det går så fort allt ihop! Man längtar efter det i typ ett år o sen ba, POFF så är det över. 

Men men, jag ska inte klaga! Jag är såå nöjd och glad över mina paket att jag fortfarande smilar. 


Här är det jag fick av mamma o pappa o farmor o farfar:    


Hmm... jag fick 4 par hörlurar, undra om det vill säga nått med det? Typ, sluta klaga på att du aldrig hittar dom? haha. 


   

Av Felicia - 26 december 2011 22:47



 har ju glömt att visa er mina julnaglar! Here they are, vad tycks?

HISS eller DISS?



   


haha, de ser bättre ut i verkligheten, promise! och som vanligt tog jag aldrig bort kladdet runt om innan bilden togs...

Av Felicia - 23 december 2011 01:00







   




 



Det här mina vänner, önskar jag mig av tomten  

Av Felicia - 23 december 2011 00:54


 Ska handla alla julklappar idag med pappi o bror, så borde nog sova nu. Gnattignatti  


   VÄLKOMMEN! 

 

         GLÖM INTE ATT:

         -kommentera  

         -fråga

         -följ  

         -gilla

          

 

Sök i bloggen

Presentation


Read and enjoy

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha med på min blogg?
 videoblogg
 mer bilder
 dagens outfit (flash n snap)
 dagens låt
 veckans blogg
 inlägg om naglar
 smink
 sport
 redigering av bilder
 frågestund
 ny design
 bloppis
 '30 dagar av mig'
 annat (kommentera det)

Kategorier

 

Översätt min blogg

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Skriv i min lGästbok

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards