-be happy-

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

die

Av Felicia - 16 januari 2012 18:07

namen tja! 

nu är jag tillbaka igen efter min långa frånvaro. här kommer en snabbgenomgång av vad som hänt under den tiden:

-varit i new york

-firat min födelsedag där

-träffat alla i klassen igen

-denusha o deepika kom hem från indien efter att ha varit där i en månad

-zamzam o farre kom hem från england

-börjat träna igen

-städat rummet och börjat planera inför min total room makeover

-firat min namnstag

-varit och hejat för fullt på LVCs match och blev med pyttelite på lilla sportspegeln

-fått one direction infection

-träffat Elin berg

-målt mina naglar x antal gånger


japp, det är nog det 'viktigaste'  jag har lyckats åstakomma! nu tänkte jag ladda upp lite bilder till er som ni kan kika på senare, plus att jag funderar på att göra ett videoinlägg. får se om det blir nått med det, kanske bara för att prova?   

 
 
Amandak

Amandak

17 januari 2012 01:03

Sjukt avis på New York, hoppas att ni hade det underbart härligt där och att du shoppade järnet ;)

http://www.kraftamanda.blogspot.com

Felicia

18 januari 2012 18:36

hihi, det hade jag! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 1 maj 2012 18:28

    OKej, jag har lovat att lägga upp mina nageldesigner som jag gjort den senaste tiden. Har ju inte bloggat på 70247094270 år så ja, here you go:    KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE   Försökte måla One Direction. Kan ni gissa ve...

Av Felicia - 12 mars 2012 21:57

  Ni har kanske sett de här fotona, men det är ifrån min och denushas photoshoot i lördags: TEMA-Svart Vs. Vitt         Vad tycks?  ...

Av Felicia - 12 mars 2012 16:13


Okej just nu är jag rätt sur. eller inte egentligen, för just nu är allt som det borde vara.  Men jag är sur på alla ni som är så förbaskat taskiga mot folk. Jag kan inte fatta hur folk kan gå ifrån att vara snälla gulliga människor till f*cktard...

Av Felicia - 29 januari 2012 20:56


Jag är tillbaka efter min 'bloggpaus' som ingen kände till ;) nemen jag har bara inte orkat blogga. Utan respons, kommentarer eller så blir det inte mycke roligare heller.  Därimot har många av er lyckats hitta mina videobloggar, viket inte var men...

911

Av Felicia - 19 januari 2012 19:56


Hallihallå!  kom hem från träningen nyss och har precis ätit. det var rätt tuff träning idag, så träningsvärken kommer vara hög imorn.   just ja, idag var jag på sjukhuset igen. var ett tag sen sist, men vi hade fått en remiss idag. asso hjäl...

   VÄLKOMMEN! 

 

         GLÖM INTE ATT:

         -kommentera  

         -fråga

         -följ  

         -gilla

          

 

Sök i bloggen

Presentation


Read and enjoy

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni ha med på min blogg?
 videoblogg
 mer bilder
 dagens outfit (flash n snap)
 dagens låt
 veckans blogg
 inlägg om naglar
 smink
 sport
 redigering av bilder
 frågestund
 ny design
 bloppis
 '30 dagar av mig'
 annat (kommentera det)

Kategorier

 

Översätt min blogg

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Skriv i min lGästbok

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards